torstai 19. heinäkuuta 2012

Tunnustuksia ja arvontoja...

Ihanaisia tunnustuksia on sadellut Saurikin lomalla, antajina:


Kurkatkaahan heitin blogejaan!


Tunnustukseen liittyy seuraavat säännöt:

1. Kiitä tunnustuksen antajaa 
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle 
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunustuksesta
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

Kiitän ja kumarran, mutta jätän tämän tästä kenen vaan noukittavaksi :)

Satunnaiset asiat:
  • olen vilukissa
  •  minulla on 4 sisarusta
  •  9vee tyttäreni virkkaa paremmin kuin minä
  • olen ollu 21v yhdessä siipan kanssa
  • silmäni ovat sini-vihreät
  • inhoan matikkaa
  • olen laiskotellut koko kesän (ihanaa)
  • en osaa runoilla

Muistakaahan osallistua minunkin arvontaani, tuossa sivupaneelissa ja Facebookissa!




1 kommentti: