keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Kuka vei mun ajan...

... kiirusta pukkaa niin maan perkuleesti... kaks työtä ja toiminimi... mutta itteppä oon valinnut, en valita... paljoa ;D

Mutta ei ehi koruja naputella... tietsikkaa vaan... pah. Yhdet simppelit korvikset sentäs tein:

Taotut hopearenkaat ja sydänmaskotit

Mutta viikonloppuna olis taas Kädentaitomessut, sinne tarttee lähteä piipahtamaan ja täydentämään varastoja :)

Olen saanut MONTA uutta ihanata lukijaa :) sydämmellisesti tervetuloa kaikille, toivottavasti tuotokseni ja tarinani viihdyttävät :)


7 kommenttia:

  1. Tulin kurkkaamaan haastekoruasi ja ihana on, todella kekseliäs ja kaunis. Muutenkin mukavaa katsottavaa täältä löytyy. Nuo viimeisimmät korvikset esim. ovat oikein maukkaat!
    Messuillehan se minäkin olen menossa, jos vaikka jotain tarttuisi mukaan :) .

    VastaaPoista
  2. oi, mä tykkään näistä hurjasti! Tsemppiä töiden kanssa, toivottavasti koruiluaikaa löytyy kuitenkin jostain, onhan se aina sellaista aivojenkin lepuutusta. :)

    VastaaPoista
  3. Wau ! noissa rinkuloissa on kyllä asennetta ! Hienot !

    VastaaPoista
  4. Ihanat, sydämelliset korut :)

    VastaaPoista